ניכר שאתה בעל נסיון ונוכל להנות יחד, ההגדרות די מרוחקות מהפתרונים (לעיתים) ובהרבה מקרים הקשר בין ההגדרה לפתרון מסתמך על צרופים אפשריים. 4 מאוזן זה ביטוי שמסתמך על שורה בשיר וכדאי לקשר ברמז לשיר זה. 7 מאוזן מכילה הטעיה אולי לגיטימית, אבל בעקרון המילה ״תנכית אינה יכולה לעמוד כהגדרה בפני עצמה. יתכן שהתקשיתי כי לא הבחנתי באנגרם בהצלחה , המשך נעים.
היי חזי תודה על המשוב - יוסי שגב17 פבר 2020, 23:59
לגבי 4 מאוזן, אכן התשובה לקוחה משורה בשיר, אך הביטוי עומד גם בזכות עצמו, והוספת רמז על מקור הביטוי היה מקליל את ההגדרה מידיי.
לגבי 7 מאוזן, שים לך כתבתי תנ"כי ( ולא תנ"כית) , כלומר קשור לתנ"ך ( ספר יהושע כמובן). וכתופינים אנגרמתי את החידה על מנת לשנות את כיווו המחשבה של הפותר.
תגובות
הוסף תגובה לתגובה
הוסף תגובה לתגובה
20 זן - לא מדויקת...
7 מאוזן מכילה הטעיה אולי לגיטימית, אבל בעקרון המילה ״תנכית אינה יכולה לעמוד כהגדרה בפני עצמה. יתכן שהתקשיתי כי לא הבחנתי באנגרם
בהצלחה , המשך נעים.
לגבי 7 מאוזן, שים לך כתבתי תנ"כי ( ולא תנ"כית) , כלומר קשור לתנ"ך ( ספר יהושע כמובן). וכתופינים אנגרמתי את החידה על מנת לשנות את כיווו המחשבה של הפותר.
תודה על התייחסותך
הוסף תגובה לתגובה
תודה על ההערה והארה
על פרא אדם נכתב "ידו בכל ויד כל בו"
ומכאן נגזר
פרא אדם = ידו בכל
אם תקראי הפוך
ידו בכל , תקבלי את המילה
לכבודי = בשבילי
פרא אדם שיחזור לכבודי
שיחזור = מלמד על קריאת התשובה במהופך
על פרא אדם נכתב "ידו בכל ויד כל בו"
ומכאן נגזר
פרא אדם = ידו בכל
אם תקראי הפוך
ידו בכל , תקבלי את המילה
לכבודי = בשבילי
פרא אדם שיחזור לכבודי
שיחזור = מלמד על קריאת התשובה במהופך
הוסף תגובה לתגובה
הוסף תגובה חדשה לתשבץ